reklama

PC hry. Moja babka vraví, že je to hlúposť. Je to naozaj tak?

Možno vám tento článok bude pripadať ako recenzia, no verím, že zaujme hlavne neplnoletých čitateľov, ktorý majú radi skvelé a naozaj krvavé akcie. Tak sa teda pusťme do toho...(samozrejme aj tu sa môžete stretnúť s gramatickými chybami :-P )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Počítačové hry. Keď počujeme toto slovo, niektorým z nás až poskočí srdce, niektorým to nehovorí

nič a niektorý pocítia hnev a zlosť na mladú generáciu, ktorá nerobí nič iné iba sedí za počítačom a strieľa do rôznych príšer, mimozemšťanov a iných podobných pochybností. Kto teda naozaj chápe aké to je prostredníctvom obrazovky a gombíkov behať po oslnivej pláži, prípadne po krásnej žiarivo zasneženej krajine so zbraňou ktorú ešte ľudstvo nevymyslelo a strieľať po všetkom čo sa hne? Sám to dobre viem, pretože som veľký fanúšik akčných hier ako sú napríklad Far Cry alebo Half-Life 2. Tieto dve hry sú typickým príkladom výmyslov a hlúpostí, ktoré môže vymyslieť iba človek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Half-Life 2 sa stretávate s rôznymi indivíduami, ako napríklad zmutované zvieratká alebo votrelci z vesmíru. Na tejto hre je najväčšie negatívum to, že za celý čas hrania (to je cca 12 hodín čistého času) ani raz nepočujete svoj hlas ani doma, (pretože ste veľmi zaujatý príbehom a hraním) a ani v samotnej hre, teda hlas Gordona Freemena. Gordon je hlavná postava hry. Väčšinou je Half-Life 2 na internete známa tým, že ako jedna z mála akčných hier na začiatku nebeháte s nožíkom alebo mačetou, ale s pekne nafarbeným a veľmi príjemným hasákom. Ak to chcem zhrnúť povedal by som, že ide o veľmi vynikajúcu akčnú hru so strhujúcim príbehom. Tak či onak to odporúčam...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Far Cry. Totálny opak hry Half-Life 2 (aspoň do prvej polovice príbehu). Keď som po polhodinovej inštalácii Far Crayu spustil exe súbor, nabehlo mi krásne Menu. Očká sa mi len tak rozžiarili. Táto hra má vysoké grafické nároky a to znamená, že si túto peknú akciu nezahrá človek so slabou grafickou kartou. To, že je náročná na požiadavky je vidieť hneď na začiatku príbehu. Konečne je tu prvá hra v ktorej voda nevyzerá úplne otrasne, ale je perfektne spracovaná, dokonale sa vlní a plávať v nej je jedna veľká radosť. Z prvého dojmu mi bolo jasné, že to budem hrať tak často ako len budem môcť. Ako tak čas plynul, dostával som sa ku polovici hry. No tam sa to už úplne zmenilo. Krásne žltkasté pláže, vôňa prírody a čerstvý nádych džungle sa odrazu zmenil na šero v ktorom nebolo skoro nič vidieť a na nočnú oblohu ktorá bola všade a znechutila radosť z hrania mnohým spolubojovníkom a aj mne. Keďže som túto navonok peknú hru nedohral, nemôžem vám o nej poskytnúť bližšie informácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No nakoniec by som mohol ešte povedať pár slov: „Dúfam, že aj budúcnosti budú také

skvelé akčné PC hry ako tieto posledné dva roky.“

PS: Bol by somveľmi štastný, keby ste mi napísali vaše názory na moje články...Vopred Ďakujem :)

Lukáš Rusnák

Lukáš Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 16 rokov. Rád premýšľam nad hlúposťou ľudstva, a že je nad čím sa zamýšľať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu