reklama

Myšlienky

Bol to sobotný večer keď som prvýkrát začal písať svoje pocity...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Klop, Klop, klop!
Kde, čo, kto je tam?
To len ICQ si zapínam.

Nedočkavo a horlivo na toho čakám ja,
kto čakal od začiatku tohto dňa, na mňa,
Na toho koho slová ma vždy utešia,
na toho koho úsmev ma vždy posilní,
na toho kto verí v seba viac než ja,
na toho kto moje pocity mi ujasní.

Koniec radosti, streda smutný to deň,
tvrdú ranu udelil mi život zase raz.
Strach a zlosť planú vo mne ako oheň,
no viem, že s ňou spoznám plno krás.

Dlhý čas čakám na to, čo celý deň chcem,
veď včera prehlásila: "Predsa zajtra prídem!"
Večer, noc a stále nič, prázdnota ma napĺňa,
bol to klam, žart a či len hra nevinná?

Sedím v rohu sám,
nad sebou premýšľam,
okolie to nevnímam,
spomienky si prezerám.

Už nikdy viac jej veriť nebudem,
nie som jej typ, tomu predsa rozumiem.
Nepovie mi to, prečo asi len?
Odpoveď, tú už vedieť nechcem.

A, že o kom boli tieto riadky?
Áno, bola to tá s tým peknými očami.
Tá, ktorá ma každý večer opúšťa so slovami:
"Tak maj sa a dobrú nocku Luki:)"

Lukáš Rusnák

Lukáš Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 16 rokov. Rád premýšľam nad hlúposťou ľudstva, a že je nad čím sa zamýšľať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu